Учасники Міжнародної науково-практичної
Інтернет-конференції
«СУЧАСНІ ТЕНДЕНЦІЇ НАУКИ ТА ОСВІТИ: ДОСЛІДЖЕННЯ ГЕРМАНСЬКИХ, РОМАНСЬКИХ МОВ ТА ПЕРЕКЛАДОЗНАВСТВА»
***
Participants of International Scientific-Practical Internet Conference
“CONTEMPORARY TENDENCIES IN SCIENCE AND EDUCATION: STUDIES OF THE GERMANIC, ROMANCE LANGUAGES AND TRANSLATION”
Секція 1. Актуальні проблеми германських, романських, слов’янських та інших мов / Current problems of the Germanic, Romance and other languages
- Schuppener G., Prof. Dr. Dr. rer. nat. (м. Трнава, Словаччина) Dialektspezifika in der Internet-Kommunikation des aktuellen Rechtsextremismu
- Баркарь У. Я., к.філол.н. (м. Миколаїв, Україна) Деякі аспекти функціонування лексики із семантикою одиничності в сучасній українській мові з огляду її історичного розвитку та у порівнянні з німецькою
- Баркасі В. В., к.п.н., доц., Дородько А. О. (м. Миколаїв, Україна – с. Маслово, АР Крим) Лінгвістичні особливості блогів англомовного інтернет-дискурсу
- Гамалія В. В. (м. Київ, Україна) Кількісні характеристики голосних фонем в озвученому рекламному повідомленні (на матеріалі сучасної німецької телереклами)
- Добровольська Л. С., к.п.н., доц., Кузнєцова Ю. О. (м. Миколаїв, Україна) Політичний дискурс як об’єкт лінгвістичного дослідження
- Драбовська В. А. (м. Вінниця, Україна) Методика критичного аналізу словників та лінгвокультурологія: перспективи взаємодії
- Залевская А. А., д.филол.н., проф. (м. Тверь, Росія) К проблеме метаязыкового сознания
- Кирилюк С. В. (м. Миколаїв, Україна) Дискурсивний простір народної казки
- Коваленко О. В. (м. Миколаїв, Україна) Зіставний аналіз фразеологізмів-зоонімів в український та німецькій мовах
- Козак Н. І., к.філол.н., доц., Синенко О. Г. (м. Миколаїв, Україна) Функціонування німецького прізвища Katz у соціокультурному просторі
- Козак Н. І., к.філол.н., доц., Сисоєва К.М. (м. Миколаїв, Україна) Німецьке прізвище Шардт та його функціонування в соціально-культурному просторі України та Німеччини
- Кордюк О. М. (м. Миколаїв, Україна) Ідіоматичні висловлювання у сучасній англомовній пресі
- Корнєва Н. А., к.філол.н. (м. Миколаїв, Україна) Semantische Besonderheiten der deutschen wissenschaftlichen Rezensionen
- Корягіна А. Ю. (м. Миколаїв, Україна) Studying a phonetical level of sociolect
- Мироненко Т. П., к.п.н., доц., Точиліна В. С. (м. Миколаїв, Україна) Лексичні особливості вираження емотивності художнього дискурсу (на матеріалі роману Джеймса Джойса «Улісс»)
- Мироненко Т. П., к.п.н., доц., Чигрина Т. М. (м. Миколаїв, Україна) Сучасні тенденції розвитку лексичного складу англійської мови
- Мироненко Т. П., к.п.н., доц., Шамрикова М. С. (м. Миколаїв, Україна) Функціонально-стилістична диференціація фразеологічних одиниць англійської мови
- Моштак О. В. (м. Камʼянець-Подільський, Україна) Внутрішня структура категорії оцінки
- Олейникова Г. А., к.філол.н., доц. (м. Ізмаїл, Україна) Изменение параметров изображенного пространства как прием остранения в жанре научной фантастики
- Омельченко Н. А. (м. Львів, Україна) Die Rolle der Sprache bei der Weltwahrnehmung und der Vereindeutigung von Unbestimmtheit, Mehrdeutigkeit und Vagheit der sprachlichen Einheiten
- Орлова О., к.культурол. (м. Миколаїв, Україна) Linguistic peculiarities of English gluttonic discourse
- Оруджева С. Е. (м. Одеса, Україна) Цветовые концепты с семантикой положительных и отрицательных эмоций в испанском и украинском языках
- Осипов П. І. candidate of philological sciences, professor, Сорокіна В.В. (м. Миколаїв, Україна)
- Петлюченко Н. В., д.філол.н., проф. (м. Одеса, Україна) Інтонаційні та жестові риси харизматичної закличності в інавгураційній промові Петра Порошенко від 7 червня 2014 р.
- Поклад Т. С. (м. Київ, Україна) Ім’я концепту FRAGRANCE: критерії відбору
- Похитун Т. А. (м. Миколаїв, Україна) Sprache und Identität in Österreich
- Прокопенко А. А. (м. Харків, Україна) Тактика обещания в президентском дискурсе Барака Обамы
- Расулова М. И., д.филол.н., доц. (м. Ташкент, Узбекистан) Сопоставительный анализ: проблемы и перспективы
- Рзаєва В. В. (м. Миколаїв, Україна) Лексико-семантичне поле «кольори» на матеріалі німецької мови)
- Сарміна Г. Л., к.філол.н. (м. Київ, Україна) Ксенолект як засіб маскування мовної особистості
- Сафʼян Ю. О. (м. Одеса, Україна) Реконструкція концепту CHARM в англомовній картині світу (асоціативний експеримент)
- Свєтлічна А. А. (м. Запоріжжя, Україна) Прагматичний потенціал текстів англомовної митної документації
- Таранець В. Г., д.філол.н., проф. (м. Миколаїв, Україна) Етруски й укри
- Теплова М. В. (м. Дніпропетровськ, Україна) Скорочення в термінокомплексі наукових екологічних знань сучасної англійської мови
- Томахів М. В. (м. Київ, Україна) Загальні аспекти теорії мовленнєвого впливу
- Уманець А. В., к.філол. н., проф. (м. Камʼянець-Подільський, Україна) Historiography of American Descriptive Linguistics
- Фокша Ю. О. (м. Одеса, Україна) Психологічний аспект дослідження лінгвокультурного концепту PERFECIÓN / ДОСКОНАЛІСТЬ в іспанській та українській мовах
- Чернякова В. О. (м. Одеса, Україна) Лингвальные особенности испаноязычного и украинского женского политического дискурса
- Чобан О. С. (м. Одеса, Україна) Дискурсивне портретування сучасних юристів України і Франції
- Шваб Л. М. (м. Київ, Україна) Особливості акцентування коротких прозових текстів
- Шевченко І. В., к.п.н., Ткаченко Н. В. (м. Миколаїв – м. Кременчук, Україна) Фонетичні особливості британського та американського варіантів англійської мови
- Шуляк І. М. (м. Тернопіль, Україна) Взаємодія пресупозиції та фонових знань у комунікативному процесі з використанням непрямих мовленнєвих актів
Секція 2. Літературознавчі студії / Literary studies
- Водяна Л. В., к.філол.н., доц., Громюк О. Б. (м. Миколаїв, Україна) Мотив національної провини як основа буття нації у творчості Генріха Белля
- Водяна Л. В., к.філол.н., доц., Підгорна А. С. (м. Миколаїв, Україна) Особливості образності сучасної поезії Німеччини
- Галуцьких І. А., к.філол.н., доц. (м. Запоріжжя, Україна) Тілесна символіка оніричних видінь в художньому творі Дж. Уінтерсон «Written on the body»
- Єфименко Т. М. (м. Миколаїв, Україна) Категорії фантастичного, містичного, таємничого в англійському готичному романі XVIII ст.
- Майстренко Л. В. (м. Миколаїв, Україна) Руйнівний Ерос в поемі Шекспіра «Лукреція»
- Майстренко М. І., д.філол.н., проф. (м. Миколаїв, Україна) Міфологічно-символічне осмислення простору Шевченком.
- Мироненко Т. П., к.п.н., доц., Ткаченко І. В. (м. Миколаїв, Україна) Особливості презентації портретних описів у драматургічному тексті
- Попадинець О. О., к.філол.н., доц. (м. Камʼянець-Подільський, Україна) Ідея державності вітчизни в романній прозі В. Скотта й М. Старицького
- Прищепа Т. В. (м. Дніпропетровськ, Україна) Роман Мері Шеллі «Франкенштейн, або сучасний Прометей» або стара історія на новий лад
- Сальникова Е. Г., к.филол.н., доц. (м. Брест, Білорусь) Пространственно-временная парадигма фантастических миров лорда Дансени
- Чередніченко О. О. (м. Миколаїв, Україна) Аспекти розуміння художнього тексту та його інтерпретації
Секція 3. Переклад як компонент полілінгвальної комунікації / Translation as a component of polylingual communication
- Абдуллаева Р., к.филол.н., доц. (м. Ташкент, Узбекистан) Проблема художественной особенности перевода с немецкого на узбекский язык (На примере памфлета „Пегас в ярме” Ф.Шиллера)
- Думашівський Я. Є., к.філол.н., доц. (м. Львів, Україна) Іншомовні спортивні запозичення в сучасній українській мові: життєва потреба чи засоби її засмічення?
- Лощенова І. Ф., к.п.н., доц. (м. Миколаїв, Україна) Відтворення в українському перекладі англійського присудка різних структурних типів
- Лощенова І. Ф., к.п.н., доц., Дідік Ю. Р. (м. Миколаїв, Україна) Кінотекст як об’єкт перекладу
- Лощенова І. Ф., к.п.н., доц., Ковальська Ю.В. (м. Миколаїв, Україна) Особливості перекладу фразеологізмів українською мовою
- Лощенова І. Ф., к.п.н., доц., Пугачева І. (м. Миколаїв, Україна) Особливості перекладу англійських соматичних фразеологічних одиниць українською мовою
- Майстренко М. І., д.філол.н., проф., Бойко Д. Ю. (м. Миколаїв, Україна) До питання перекладу англійських фразеологічних одиниць з елементами назв тварин та птахів українською мовою
- Майстренко М. І., д.філол.н., проф., Мельниченко О. О. (м. Миколаїв, Україна) Відтворення англійських заперечень українською мовою
- Мироненко Т. П., к.п.н., доц., Лощенов Ф.О. (м. Миколаїв, Україна) Особливості відтворення термінологічної лексики у текстах науково-технічного стилю
- Науменко А. М., д.філол.н., проф. (м. Миколаїв, Україна) Редагування перекладу
- Осипов П. І., к.філол.н., проф., Подорога А. В. (м. Миколаїв, Україна) Урахування соціокультурного фактору при перекладі німецькомовних реалій
- Рудницька Н. М., к.філол.н., доц. (м. Київ, Україна) “Персональна” цензура в радянському перекладі
- Умарова А. А. (м. Миколаїв, Україна) Актуальні проблеми перекладу англійських запозичень в німецькій мові
- Шапочка К. А, к.п.н. (м. Миколаїв, Україна) Тranslation with CAT Tools
- Шапочка К. А, к.п.н., Москаленко В. (м. Миколаїв, Україна) До питання визначення реалій-бритицизмів українською мовою
Секція 4. Актуальні проблеми крос-культурної підготовки майбутніх фахівців / Modern problems of future specialists’ cross-cultural education
- Bannikova О. (м. Хангджоу, Китай) Integrationsbegriff im politischen und wissenschaftlichen Diskurs in Deutschland
- Адаменко О. О., к.п.н. (м. Миколаїв, Україна) Технології педагогічної освіти у професійній підготовці майбутніх викладачів математики
- Айзікова Л. В. (м. Миколаїв, Україна) Глобальна компетентність: підходи зарубіжних дослідників
- Гнат Т. В. (м. Миколаїв, Україна) Формування крос-культурної грамотності студентів при вивченні іноземної мови в умовах глобалізації вищої освіти
- Демʼяненко О. Є., к.п.н., доц. (м. Миколаїв, Україна) Полікультурний освітній простір як умова професійної підготовки майбутніх учителів іноземної мови
- Іваницька Н. Б., д.філол.н., проф. (м. Вінниця, Україна) Комунікативний дискомфорт в аспекті міжкультурної прагматики
- Левицька В. С. (м. Миколаїв, Україна) Метод проектів як засіб крос-культурної підготовки майбутніх фахівців
- Майборода Р. В. (м. Миколаїв, Україна) Іноземна мова як інструмент професійної діяльності та професійного пізнання майбутнього економіста
- Мороз Т. О., к.п.н., доц. (м. Миколаїв, Україна) Intercultural Elements in English Language Teaching of Future Specialists
- Округ А. Є. (м. Миколаїв, Україна) Лінгвокультурологічна компетенція вторинної мовної особистості
- Прасол Н. О., к.п.н. (м. Миколаїв, Україна) Проблеми підготовки магістрів в умовах євроінтеграційних процесів
- Пустовойченко Д. В. (м. Миколаїв, Україна) Аспекти взаємодії культури та комунікації
- Середа І. В., к.п.н., доц. (м. Миколаїв, Україна) Особливості підготовки філологів магістерського рівня в Україні та світі
- Тимченко А. А., к.п.н. (м. Миколаїв, Україна) Підготовка вчителя в університетах Канади
- Шиян Т. В., к.п.н., доц. (м. Миколаїв, Україна) Формування культурного інтелекту студентів: педагогічний аспект
Секція 5. Лінгвістичні та методологічні аспекти викладання іноземних мов / Linguistic and methodological aspects of foreign languages teaching
- Kaczmarek І. (Wrocław, Poland) Internationaler Schüleraustausch als Motivationsfaktor im Fremdsprachenunterricht
- Zavialova А. (м. Оттава, Канада) Explicit instruction of formulaic sequences in the speech acts of thanking and refusal and its role in developing Second Language (L2) pragmatic competence: A qualitative collective case-study
- Абабілова Н. М., к.п.н. (м. Миколаїв, Україна) Error correction in the process of students’ training
- Баркасі В. В., к.п.н., доц. (м. Миколаїв, Україна) Особливості використання змішаної форми навчання при підготовки майбутніх учителів іноземних мов
- Баркасі В. В., к.п.н., доц., Гірло Р. А. (м. Миколаїв, Україна) Дистанційне навчання іноземних мов у соціокультурному контексті
- Баркасі В. В., к.п.н., доц., Карпова Н. А. (м. Миколаїв, Україна) Застосування ІКТ технологій при розвитку вмінь монологічного мовлення студентів факультету іноземної філології
- Барсук С. Л. (м. Херсон, Україна) Розвиток мовленнєвої компетенції студентів технічних спеціальностей на заняттях з професійної англійської
- Капніна Г. І., к.п.н., доц., Журба В. А. (м. Словʼянськ, Україна) Психологічні передумови до застосування пісенного та поетичного матеріалу у процесі вивчення німецької мови на початковому етапі.
- Карагод К. О. (м. Донецьк, Україна) ”Post-communicative” vs “post-methods” era of teaching a foreign language
- Кузьміна І. В. (м. Миколаїв, Україна) Прямий метод навчання іноземної мови
- Лукановська А. В., к.п.н. (м. Камʼянець-Подільський, Україна) Деякі аспекти розвитку мотивації навчально-пізнавальної діяльності студентів неспеціальних факультетів
- Махкамова Г. Т., д.п.н., доц. (м. Ташкент, Узбекистан) Issues and achievements in vocation-oriented teaching the English language in Uzbekistan
- Мироненко Т. П., к.п.н., доц., Добровольська Л. С., к.п.н., доц. (м. Миколаїв, Україна) Рефлексія у процесі навчання англійської мови за професійним спрямуванням
- Мягкова Е. Ю., д.филол.н., проф. (м. Тверь, Росія) Проблемы обучения иностранному языку в контексте функциональной неграмотности Ніколаєва Ж. В. (м. Миколаїв, Україна) Формування граматичної компетенції майбутніх педагогів в умовах змішаної форми навчання
- Осипов П. І., к.філол.н., проф. (м. Миколаїв, Україна) Zur Frage der kommunikativen Kompetenz im Fremdsprachenunterricht
- Перова С. В., к.п.н., доц. (м. Старобільськ, Україна) Особливості викладання перекладу майбутнім фахівцям-міжнародникам
- Рябушко С. А., к.п.н., доц. (м. Ізмаїл, Україна) Формирование медиааналитической компетенции будущих учителей иностранных языков
- Сав’юк А. М., к.п.н. (м. Миколаїв, Україна) Використання змішаної форми навчання під час вивчення англійського словотворення у вищих навчальних закладах
- Філіпʼєва Т. І., к.п.н., доц., Єрьоменко Т. М. (м. Миколаїв, Україна) Підвищення активізації студентів молодших курсів при навчанні аналітичного читання
- Шевченко І. В., к.п.н. (м. Миколаїв, Україна) Змішана форма навчання в контексті сучасних тенденцій розвитку вищої освіти України
- Щербакова О. Л., к.п.н. (м. Миколаїв, Україна) Використання індивідуальних завдань-проектів в умовах змішаної форми навчання у процесі підготовки майбутніх вчителів філологів
- Ямшинська Н. В. (м. Київ, Україна) Роль групової роботи у навчанні англійської мови студентів ВНЗ